Data e postimit: 2022-12-16 19:53:56
Lexime: 2115
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Autori: Argita Nerpjetri
Shkolla: Mehmet Bajraktari
Klasa: 8
Qyteti: Cerrik
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e mire, sepse ne duhet te jemi gjalle. Une mendoj qe keta njerez duhet ta shijojne jetem ne maksimum sepss nese nuk e mendojne mire ate qe do bejne atehere do te lendojne shume njerez. Disa njerez mund te pyesin:-Pse jeta eshte kaq e shkurter valle?! Dhe asnjehere nuk mund ta marrin kete pergjigje.Shume nga ne i kemi humbur disa persona te dashur per ne por jeta vazhdon dhe ne nuk duhet te dorezohemi kurre. Ajo ka shume te mira pervec hidherimeve, sepss ajo te ka mumdesuar ty frymsmarrjen, te kesh nje familjd, dy prinder motra dhe vellezer gjyshe e gjysher. Ne kurre nuk duhet ta akuzojme ate per padrejtesite qe na behen. Jeta ty te ka mundesuar gjithashtu qe te shohesh bukurite e natyres. Ajo na jep mesazhe te cilat ne i mesojme dhe jane teper te vlefshem si:-"Jeta eshte thesar dhe koha eshte flori ndaj duhet ta ruajme me kujdes sepse nuk mund ti kthejme me mbrapa vitetet e saja. Vitet e saj kalojne shume shpejt pothuajse sa hap e mbyll syte ehh po keshtu eshte krijuar ajo. Duhet te qendrojme te forte per cdo gje. Ne duhet ti bejme ball te gjitha veshtiresive qe ajo na nxjerr perpara. Jeten duhet ta shijojme ne maksimum sepse ajo eshte shume e shkurter dhe po aq e bukur!

Vepra te ngjashme
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: Serxho · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet e vjetra
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leter e nje Emigranti
Po të lë popull italian. Të përshëndes e të uroj gjithë të mirat, mbetsh mirë Itali, ndoshta rishihemi serish. Versioni italian i kesaj letre na ka mberritur ne adresen e redaksise se albanian news. Mund ta lexoni duke klikuar ketu ne italisht...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: laze · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fund ne pasdite
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore. Du...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: roney · Lloji: Ese argumentuese · Tema: twin Towers
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje avion godet kullen e pare.Gjorge bush kishte shkuar vetem te nje kopesht femijesh dhe e kishin lajmeruar se avioni kishte goditur kullen e par.Gjorge bush ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dënimi me vdekje
Një ndër gjyqet me më shumë vëmendje në vend ishte gati për të nisur.Një burrë i akuzuar për abuzimin me një vajzë të vogël dhe vrasjen e saj,do të merrte dënimin e tij.Kjo ngjarje nxiti një valë të madhe zemërimi kudo në vend.T...
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: sadete · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te dua
TE DUA TE DESHA PA KUSHT TE DESHA PA KOMPROMIS TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM TE ME NGULE THIKEN ME FALE ZHGENJIM DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com